Monday, March 14, 2011

entri orang demam

hari ni aku tidak ke opis. demam sejak semalam. dengan hidung tersumbatnya. deria bau pun hilang skang. tekak gatal2 je. tak selesa betul. macam mana boleh demam, aku pun tak tau. sabtu dan ahad, langsung tak keluar ke mana-mana. kalau dah nak sakit, bila-bila pun boleh sakit walaupun berkurung je. huhuhu.



laptop pulak sejak hari sabtu rosak. ntah macam mana boleh rosak, aku pun tak tau. sedangkan masa kat opis hari jumaat hari tu elok je aku buat keje. tiba-tiba pagi sabtu tak boleh nak on. dah la ada keje urgent nak disiapkan. nasib baik ada doktor IT dalam rumah ni.  sape lagi kalau bukan doktor capo grande. setelah bertungkus lumus merepair laptop aku, maka elok la laptop ni. cuma tak best sebab banyak keje-keje aku dalam ni terpaksa disetting semula. tak kisah la janji laptop dah ok dan boleh buat keje.

tapi malangnya bila laptop dah elok, aku plak yang sakit. langsung tak dapat buat keje jugak. arissa pun tak dapat aku nak layan sangat malam tadi. cian dia. 


tapi demam-demam pun, sempat g buat breakfast untuk encik capo dan mandikan arissa pagi ni.

mmm... sampai sini je entri  org demam. huhuhu. sebelum tu kite tengok aksi arissa pagi ni..^_^








No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails