Monday, January 25, 2010

^_^

macam tak percaya. susah nak percaya. sampai saat aku taip entri ni aku masih lagi dalam keadaan tak percaya. rasa macam mimpi. tapi tak nak a mimpi. sebab kalau ni mimpi, bila terjaga dari tidur, semuanya akan hilang.

sebenarnya aku pon tak sangka. aku tak pernah terfikir. tapi ia betul2 terjadi. rasa malu pon ada. segan lagi la ada. yang pastinya...aku asyik nak senyum jek. aku sangkakan aku dah tak mampu nak tersenyum lagi. aku ingat aku akan terus berpura-pura tersenyum dan gembira hakikatnya hati aku menangis.

aku rasa seolah-olah ternampak cahaya setelah berbulan-bulan terperangkap dalam gua yang gelap. terima kasih kepada dia yang bawakan cahaya tu. semoga cahaya tu takkan terpadam selamanya.
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails