Thursday, February 24, 2011

pelik ke?

korang mesti perasankan yang skang kalau mak ayah bagi nama kat anak mesti akan ada lebih dari 1 nama. 2  nama tu kira normallah lagi. malah ada yang sampai 3, 4 namanya. sampai tak dapek den nak mengingatnyo. huhuhu. macam semua orang tahu (cewah, macamlah semua orang tau...) nama anak aku 1 nama je. arissa.

dari arissa lahir sampai la skang ni kalau ada orang tanya nama anak aku sapa, mesti akan tekejut dan kompem aku akan dapat soklan atau respon macam ni:

"arissa ape?"

"arissa jek?"

"la...pendeknye nama."

"nape letak 1 nama je?"

macam jadi satu kesalahan pulak kalau letak 1 nama je zaman skang nih. huhuhu

1 nama cukup lah...asalkan ada maksud yang baik itu sudah memadai ^_^.



asalkan aku sayang arissa dan arissa sayang aku. hahaha. apa kena mengena??? ;-p

1 comment:

Iyiana said...

nama saya panjang wuu~ alhamdulillah suami tak tergeliat lidah menyebut nama saya ketika akad nikah.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails