Sunday, January 5, 2014

tiga tahun dan sambut bertiga



kalau mood posing arissa datang....macam tu lah rupenye...


2.1.2014 (khamis) yang lepas, genaplah umur arissa 3 tahun. alhamdulillah, arissa membesar dengan sihat walaupun selalu taknak makan. harap-harap dah masuk 3 tahun ni selera makan arissa datang. daripada makan seminggu sekali, insyaallah nak makan hari-hari.






disebabkan tarikh hari lahir arissa jatuh pada hari khamis dan ia adalah hari bekerja, maka tiada sambutan besar-besaran dilakukan. hanya mini party je dimana hanya ada aku, encik capo dan arissa. balik keje petang khamis tu, terus jemput arissa kemudian singgah kedai kek king's kat seremban dan beli cup cake yang corak kartun sebab biasalah budak-budak mesti nak yang kartun.


bila arissa tengok gambar ni mesti dia tanya 'mak, siapa orang yang amik gambar ni?'. ni auto la arissa. dia amik sendiri.


balik rumah terus hidang, pasang lilin dan raikan bertiga. simple tapi sangat bermakna. arissa kemain gembira asik menyanyi lagu happy besday to you je. cup cakenya jilat yang krim je. dah abis krim terus taknak makan dah.



itu saje sambutan hari lahir arissa untuk hari tu. semoga arissa akan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, menjadi anak yang solehah, dikurniakan kesihatan fizikal dan mental yang sihat dan jadi anak yang bijak. insyaallah.



sekian.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails