Sunday, November 22, 2009

kenapa tak sedap?


petang semalam lebih kurang pukul 4 petang, aku keluar jemput kakak aku kat stesen ktm seremban. cuaca hujan pulak tu. lepas amik dia, aku singgah kat maybank dataran senawang, keluarkan duit nak bayar hutang dia dan nak g beli sate. maklum la dah gaji. gaji pertama aku sejak kerja baru ni.

aku pon parking keta tak jauh dari kedai sate samuri tu. aku order sate ayam 50 cucuk, daging 50 cucuk dan sate perut 5 cucuk. tapi aku beli bungkus la bawak balik rumah.

sampai-sampai rumah terus hidangkan atas meja. kiteorang pun makan lah ramai. bau sate memang la sedap sangat, buat bertambah lapar jadinye. tapi...bila dah masuk dalam mulut...hmmm...kecewa la dengan rasa dia. tak sedap. tak macam dulu. semacam pon ada. macam sate semalam yang dipanaskan. aku makan pun tak banyak...hilang selera dah. tapi licin la sate tu anak2 buah aku makan.

lepas  ni baik aku g beli sate yang masak tepi-tepi jalan tu je. lagi sedap. huhuhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails