Friday, November 20, 2009

wildcutecat intro

salam...

mmm...dah lama nak tulis blog...dah dekat setahun buat blog tapi sebab kesibukan kerja dan komitmen2 lain, membuatkan aku terlupa dengan blog ni. nasib baik masih boleh login lagi. aku cuma update blog misteri aku tu jek.


blog ni untuk luahkan perasaan aku yang aku nak orang tahu. tapi blog lagi satu tu blog misteri. aku nak orang lain baca tapi taknak orang tahu siapa aku. hehehe. TQ pada sape2 yang rajin masuk n commnet blog misteri aku tu. pada sape yang tau sape aku kat blog misteri tu, dok diam2 je la ye.

kenape blog aku kale hitam? sebab aku suka wane hitam. aku tegila-gilakan wane hitam. hitam memberi keyakinan diri kepada aku, hitam buat aku ceria, wane hitam buat aku bersemangat dan hitam juga menawan. selain itu, hitam juga adalah misteri. seharusnye wane hitam itu aku padankan dengan wane putih untuk menambah seri.

sape nak bace, you are welcome here. tak nak bace pon takpe sebab aku pon memang tak promote this blog.

okay...end.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails