Tuesday, December 28, 2010

semuanya kan ok

dah lama tak mengupdate blog. sejak renovation opis hari tu memang dah jarang sangat aku update. bukan takde apa nak dikongsi, tapi entahlah...rasa malas pulak nak menaip. hari ni tiba-tiba rasa nak menaip entri sebab rasa tensen sangat dengan programming php ni. 2 jam lebih aku menggodek apa masalahnya tak boleh nak save data sedangkan bulan lepas boleh save.

lepas ni dah bole update blog dari rumah sebab hari sabtu hari tu dah pasang streamyx kat rumah baru. yeayyyy... bole donlod citer hindustan and citer barbie. ahak ahak ahak. untuk makluman, 3 hari aku dan encik capo grande tidak pulang ke rumah sendiri sejak hari selasa minggu lepas. baru jumaat lepas kami balik rumah sendiri. sebabnya...kami kan baru pindah rumah. rumah tu pulak dah lama kosong. so faham-faham je lah kalau rumah dah lama takde orang tinggal ni. tapi sekarang rasa dah ok kot lepas minta tolong orang yang berpengalaman dalam bidang alam ghaib ni. tido pun dah ok skang. letak kepala terus lelap tak sedar diri.  tapi skang berani a sebab kat rumah ada mak and anak-anak buah aku yang aku minta supaya stay beberapa hari. lepas ni dah tinggal berdua balik...ntah macam mana. huhuhu. harap-harapnya aman la sampai bila-bila.

4 comments:

Nisa_Hardzir said...

ushh...tgk barbie..like2
akk pindah mane erk?

wildcutecat said...

bestkan tgk kartun barbie...^_^.
akak pindah kuarters.

Nisa_Hardzir said...

kuarters suk ker?

wildcutecat said...

kuarters pegawai kerajaan negeri sembilan. tak semestinya keje suk je bole tinggal situ.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails