Wednesday, December 22, 2010

sungguh tiada privacy

renovation opis sudah siap. kini semuanya di opis sudah kembali seperti biasa. yang lainnya cuma kedudukan semua orang sebab dah dapat tempat baru dan duduk secara partition a.k.a ada cubicle. apa pendapat aku dengan tempat duduk aku skang? setelah hampir seminggu, jawapannya aku tak selesa. sebabnya kedudukan aku tak strategik. belakang aku tempat orang lalu lalang. dan pastinya monitor aku terdedah. owh...sungguh aku tak selesa kedudukan begini. aku mahu monitor aku terlindung dari pandangan orang. bukan sebab aku tak buat keje...tapi sebab aku jenis buat keje yang perlukan privacy. tak suka terdedah begini. fokus pun hilang. dalam 8 jam bekerja, mungkin 3,4 jam je aku dapat fokus. selebihnya aku rasa tak selesa je. tak kiralah ada orang perhatikan monitor aku atau tak. yang pastinya aku rasa takde perivacy di kedudukan aku nih. mungkinkah prestasi keje aku akan menurun disebabkan ketidakselesaan ini? ahak ahak ahak. rindunya pada bilik aku dulu....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails