Friday, February 10, 2012

hari-hari ku tanpa dirimu


Aku berada di melaka skang. Dari pagi semalam dah berada di sini sehingga sabtu ni. Ada bengkel penyediaan sop untuk isms.

untuk pertama kali tepaksa tinggalkan arissa. Klau tak, biasenye klau kursus tu melibatkan aku dan encik capo, aku akan bawak arissa dan minta kakak aku untuk cuti supaya boleh ikut aku pegi kursus dan tolong jaga arissa. dengan itu, boleh jumpa arissa hari-hari. tapi tidak kali ni. sebab aku tengah sengkek tak mampu nak sewa 1 bilik hotel untuk kakak aku. Huhu. so, arissa tepaksa aku tinggalkan sampai sabtu.

rindu sangat dengan arissa. apa agaknye dia buat skang? rindu tak kat mak die nih? Hihi. mlm tadi tido pukul berapa? lasak tak tido tu? Huhu. tak sabar nak tunggu esok nak jumpa arissa.

emak sayang dan rindu kamu, arissa. mmmuuuahhhh.

~ send via wild d' xperia arc ~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails