Monday, June 7, 2010

my lovely mum birthday

Selamat hari lahir diucapkan pada emak aku yang tersayang. walaupun besday mak aku hari ni, tapi aku dengan advancenya telah menyambut besday mak aku semalam bersama adik beradik yang lain.
ni disebabkan semalam hari ahad dan hari ni hari isnin. so ,hari ahad senang semua nak berkumpul.



sambutan besday semalam aku combinekan besday kaktih, kakngah dan emak. memandangkan aku tak tahu nak bagi hadiah apa pada dorang, aku belanja la jamuan besday untuk dorang. sambutan ni dibuat di rumah bangcik. antara yang hadir ialah kakngah sekeluarga, kaktih n family, adai sekeluarga, lida, bangcik and anak-anak, dan kompem la aku and partner. tanpa aku, tak berlangsung la majlis semalam. huhuhuhu. rasanya tiap-tiap tahun aku buat macam ni. entah lah rasa seronok buat sambutan besday family.

menu semalam simple je. pizza hut, kek dan aiskrim. tapi memang seronok.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails