Sunday, June 27, 2010

citer tentang header

kalau sape selalu masuk blog aku, mesti perasan ada yang dah berubah. yup. tepat sekali. header blog telah berubah. tapi bukan aku yang design. seperti yang aku bagitau kat entri lepas, aku terlalu busy sepanjang minggu lepas sampai tak ada masa pon nak bukak blog apatah lagi nak design2 header ni. ni semua keje encik secapo grande tu.



ntah la apa mimpi dia rajin plak nak design header blog aku. mula-mula dia nak buat header blog dia je, tapi mungkin terlebih idea, lalu dipanjangkan ke header blog aku. apa pun thanks sayang. cuma apa yang dah diupload ke blog aku ni dah dipinda ikut kesesuaian jiwa aku. cuma....hmmmm...bab gambar badak tu yang aku muskil sket. tapi takpe lah, comel gak kan. huhu. mula-mula gambar pempuan tu takde. tapi aku nak jugak die tambah gambar pempuan need 4 speed underground tu. sebab aku dan pempuan n4su tu dah terlalu sebati sejak 2006 lagi. sebabnya bila tengok gambar pempuan tu, seolah-olah mencerminkan diri aku yang sebenar yang terperangkap dalam diri aku skang. wahahaha.

selain dari mendesign header blog aku nih, encik secapo grande juga telah mengofferkan dirinya untuk mendesign header dan front page untuk sistem yang sedang aku bangunkan yang aku citer kat entri sebelum ni. aku yang tidak kreatif mendesign ni terus setuju tanpa perlu berfikir sesaat pon. huhuhu. bila dah siap, terus die tunjuk kat aku dan...agak kagum gak la. menarik dan lawa gak la. tapi aku tak bagitau dia la header dan front page sistem yang dia design untuk aku tu lawa. susah nanti kalau ada bahagian-bahagian tubuh badan dia yang kembang. huhhu. apa pun, thanks sekali lagi ye sayang.

so, lepas ni kalau ada bab-bab yang perlu design ni, bolehlah aku terus je mintak tolong en secapo grande sebab kalau nak harapkan aku buat design, 2,3 hari pon belum tentu siap. memang tak tau nak buat apa dan langsung takde idea. sesungguhnya aku memang tak kreatif. huhuhu.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails