Thursday, September 2, 2010

berbuka di klana resort

bahagia betul sejak keje gomen ni. banyaknye jemputan berbuka puasa kat hotel. semalam, aku berbuka puasa di hotel klana resort, seremban. turut serta ialah encik capo grande dan staff di UPTM bersama keluarga masing-masing. aku turut mengajak emak, lida dan kakngah untuk turut serta berbuka di klana resort. bila cakap pasal berbuka puasa ni, tak lain dan tak bukan mesti ceritanya pasal makan, makan dan makan. berapa banyak yang aku makan, usah dipersoalkan. huhuhu. oleh itu, aku letak je gambar yang kami ambil semalam.



dari kiri: lida, kakngah dan emak aku yang tersayang

dari kiri: aku, lida, kakngah dan emak aku yang tersayang
dari kiri: encik capo grande dan aku

4 comments:

KaLiS PeLuRu said...

puas ati mkn time tu kak...
TERbaikkkkk..........

cik hani said...

makan sampai xlarat nak duduk la kak kan..hehehe.kite byk betul makan smlm.

Iyiana said...

sayang.. masa tu perut da x ley masuk. kalo x, nak merasa kambing, satay, dim sum, laksa dan lain-lain lagi..

wildcutecat said...

lin, hani & yana: hahaha...tu la pasal. best giler a berbuka kat sana. tak sedar ntah berapa kali bangun g amik makanan. tp tu pun ada yang tak termakan sebab dah terlampau kenyang. *_*

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails