Thursday, March 22, 2012

aku yang buat kek, marie yang dapat nama

sepanjang minggu lepas aku agak busy sehingga takde masa nak buat kek. mana taknya, 2,3 hari balik rumah pukul 2,3 pagi. bukan aku stayback di opis sampai pukul 2,3 pagi. bukan juga aku berpoya-poya di kelab-kelab malam atau kelab dangdut. malah encik capo dan arissa turut sama balik rumah 2,3 pagi. semua ni sebab ada urusan keluarga. disebabkan sampai rumah dah pagi, maka waktu tidur juga singkat. esoknya adalah keje dan bukan hari sabtu atau ahad. walaupun tiada niat dihati nak bangun lewat, tetapi apakan daya...tido yang tidak cukup, hanya lebih kurang 3 jam lebih je dapat tido, maka sampai opis pun lewat. ahak ahak ahak. disebabkan itu, aktivit buat kek minggu lepas tergendala.

so petang semalam lepas balik keje, terus buat kek. tapi kek simple aje. kali ni aku buat kek biskut marie. ni sebab encik capo mengidam-ngidam nak makan kek biskut marie. resepinya memang dah google 2,3 minggu lepas tapi baru berkesempatan nak buat semalam. tak susah pun buat kek ni. memang simple.

gambar ehsan pakcik google
disebabkan aku takde amik gambar, maka aku google je. lagipun rupa paras kek dalam gambar ni dengan yang aku buat sama je. bezanya, aku punya kek bulat, dalam gambar diatas, 4 segi. aku tak minat kek ni dan tak makan pun. secoet je la aku makan sebab nak rasa. selebihnya encik capo la yang makan sebab dia yang mengidam sangat. huhuhu.


sekian ^_^.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails