Friday, March 23, 2012

kek aku bukan aku

semalam aku buat kek ape ye?


taraaaaaaaaaaaa.........


kek chocolate indulgence yang macam kat secret recipe tu. sama kan macam kat secret recipe. wahhh...aku semakin pandai buat kek. ekekekekeeke
 .
.
.
.
.
.




aku tipu je. gambar kat atas tu memang kek chocolate indulgence. bukan aku buat. tapi beli kat secret recipe. ahakz.


semalam teringin nak makan kek chocolate indulgence secret recipe. kek paling sedap aku pernah makan. dah google resipi kek ni. tapi...aduh! agak complicated nak buat. bahan pun ada yang pelik. oleh itu, tunggu aku kerajinan tahap maksimum baru aku akan buat kek chocolate indulgence sendiri. sementara tunggu kerajinan maksimum tu datang, beli aje kat secret recipe.

^_^


sekian.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails