Monday, July 19, 2010

aku sudah mula mengalaminya

buah limau idaman baby
setelah 2 bulan, kini aku mula mengalami simptom-simptom yang dilalui oleh ibu-ibu mengandung iaitu mengidam. dari hari tu aku duk mengidam nak makan limau je. limau tau bukan sunkist. terbayang-bayang je kat imaginasi aku ni buah limau yang telah dikopek kulit dan dibuang bulu-bulu itu masuk ke dalam mulut aku lalu aku menggigitnya sehingga buah limau yang berair itu membasahi lidah seterusnya tekak aku. lebih masam limau itu, maka lebih lazatlah rasanya. waaaa....stok limau dah abis. aku betul2 nak makan limau skang ni.

encik capo grande, cepatlah balik bawak limau untuk gadis idamanmu ini. huhuhu. sesungguhnya aku tidak ke opis hari ni kerana mengalami pening kepala atau bahasa orang mengandungnya mabuk-mabuk kerana tak dapat makan limau.

limau limau...limau limau limau.....lalalala. limau limau...kenapalah takde orang jual limau dari rumah ke rumah.

4 comments:

mekchu said...

dieb, lepas ni yang susah2 skit la.. hahahaha..

wildcutecat said...

huhuhu. nanti mintak yang susah2 secapo grande tak dapat carik, saya gak yang merana nanti. huhuhu

Unknown said...

Dieb... aku tgk gamba tu sunkis je rupanye.. hehehe... :D

wildcutecat said...

bukan cris. tu gambar limau. kale mmg same dgn sunkist. tu pasal jangan salah beli. yang ni kulit boleh kopek. kalau sunkist susah nak kopek kulit die.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails