Thursday, July 1, 2010

sangat menci

aku sangat sakit hati. apakah facebook sudah kena blok di sini? sangat mesyusahkan aku. sebabnya:

1. macammana aku nak ping entri aku kat gengblogger sebab die connect guna akaun facebook? skang langsung tak boleh nak connect sebab facebook dah kena blok.



2.  aku bukan mengadap sangat facebook tu pun. kecuali update shoutout tu je dan jawab beberapa komen. aku tak main game dan tak mengadap fb tu berjam-jam. aku pun tak chating kat fb tu. 2 minit pun dah cukup untuk aku ngadap fb tu. aku pun tak klik kat profile orang sebab tak kuasa aku.

3. menyusahkan aku sebab aku rasa sakit hati.

4. sakit hati sebab rasa menyusahkan aku.

5. sakit hati sakit hati sakit hati.

6. geram geram geram.

7. kata time rehat and lepas office hour tak blok tapi nape tak boleh bukak langsung jugak?

8. menci menci menci.


weeekkkkkkkkkkkkkkkk.............;-p

4 comments:

mekchu said...

psstt.. apa ip add?

wildcutecat said...

haha. nape mekchu? boleh unblock ka? hhuhuhu

viruspadu said...

kenapa tak sembang awal2 hahaha

wildcutecat said...

sembang apa tu kak jemah? huhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails