Tuesday, April 17, 2012

aku mau jadi Navy

malam tadi aku pegi tengok wayang movie Battleship dengan kakak aku lida dan ecik capo. tq a kepada lida sebab belanja tengok wayang dan pop corn malam tadi. sebenarnya aku tak tau pun citer Battleship ni wujud. dah lama tak tengok wayang so tak update dengan movie-movie baru.




pada pendapat aku, citer sangat awesome! hebat! aku rasa aku terkesima dan sangat teruja bila peperangan antara kapal Navy dan kapal makhluk asing bermula. rasa macam taknak kelip mata je tengok. selain tu, citer ni pun ada unsur-unsur jenaka. sambil layan action, boleh tergelak sekali. rasa macam nak tengok sekali lagi. sound effect citer ni pun sangat hebat.




tetiba sambil tengok movie ni aku mula la berangan ' kalau lah aku seorang lelaki, aku pasti akan jadi Navy....di US'. tapi belakon filem je la. kalau jadi tentera betul-betul mestilah  berjuang ditanah air sendiri. disebabkan aku perempuan, maka tak jadi la aku nak jadi Navy. hihihi. nanti bila dilautan aku mesti rindu sangat kat Arissa.  ;-p

aku rasa macam sangat best je jadi Navy ni dalam movie ni. sangat berani dan begitu bergaya di kapal di lautan sana. ^_^



kesimpulannya...citer ni memang best sangattttttttt!



No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails