Sunday, April 8, 2012

nokia 3310 je sebagai hadiah besday???

hari ni 8 April adalah besday aku yang ke 30 tahun. serius aku kalau nak tulis umur kat mana-mana borang masih tak biasa nak tulis umur 30 tahun. entah la... bukan taknak terima hakikat umur dah 30 tahun tapi aku tak rasa yang aku dah 30. hahahaha. aku terasa aku masih 20 an lagi.

mula-mula nak ucapkan syukur sebab Allah masih panjangkan usia aku. bersyukur sebab aku lahir ke dunia ni dan bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik.

keduanya nak ucapkan terima kasih kepada abah dan emak aku sebab merekalah aku lahir didunia ni dengan izin Allah. terima kasih kat emak aku sebab bersusah payah mengandungkan aku, melahirkan aku dan membesarkan aku walaupun ketika aku berusia 14 tahun, emak aku terpaksa membesarkan aku seorang diri sebab arwah abah dah meninggal. terima kasih kat arwah abah aku sebab membesarkan aku sehingga akhir hayat beliau. tsk tsk tsk. arwah abah tak sempat tengok aku abis sekolah, masuk u, kawin seterusnya tak sempat jumpa Arissa.

seterusnya terima kasih kepada suami aku sebab buat surprise kat aku tepat pukul 12 malam tadi. aku tak pernah di surprise masa besday. jadi, bila disurprisekan, aku nak tegelak pulak sebab kelakar. hahahahaha. terima kasih lagi kepada suami aku sebab bagi 2 hadiah. satu hadiah telefon 3310. nak tegelak la sangat sebab dapat hadiah telefon nokia 3310. orang sekarang dah pakai henset canggih manggih. touch screen. tegamak dia bagi henset nokia 3310 kat aku sebagai hadiah besday. henset aku skang 10 kali canggih dari henset 3310 tu yang oi. tapi nak buat macam mano, suami dah bagi ikhlas dari hati, maka aku terima je la *_*.


ni la rupe henset nokia 3310 tu. ahaks. 

hahaha. sebenarnya henset nokia 3310 tu ialah kek besday. jangan tak percaya, gambar kat atas tu ialah kek 3d nokia 3310. tegelak aku bukak kotak kek, isinya kek nokia 3310. nak potong pun tak sampai hati. siap ada ucapan ' Welcome tu 3 Series' lagik. maknanya dah masuk 30 an la tu. huhuhu.


taraaa...masa untuk potong kek. pukul 12 malam lebih, makan kek. sangat tak sampai hati nak potong nokia 3310 ni. terima kasih sayangku. sangat kreatif tempah kek henset 3310 ni sempena umur 30 tahun.

hadiah kedua pula ialah


lukisan yang dilukis oleh encik capo sendiri. entah masa bila dia melukis aku pun tak tau.


ni gambar original:




hahahaha. sama tak????  terima kasih buat suami ku atas hadiah-hadiah yang diberikan. usaha mu sangat la dihargai. ^_^. terima kasih juga kat arissa sebab ucapkan besday dengan bahasa dia sendiri. hahaha.


akhir sekali nak ucapkan terima kasih kepada adik beradik dan kawan-kawan atas ucapan-ucapan hari lahir yang diucapkan melalui sms dan facebook. ucapan dan doa kalian amatlah aku hargai.


sekian.


1 comment:

mekchu said...

kreatif sgt kek tu dari mama's choc kan? hihihihi.. kaler biru tu pun mmg lagend..

happy belated birthday.. tak sangka suami mu ada bakat melukis selain dari buat origami.. hahahaha

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails