Monday, April 23, 2012

aku sudah tahu

dalam entri sebelum-sebelum ni aku ada citer yang kepala aku asik pening, kadang-kadang muntah, pitam dan sebagainya. bukan kat opis je, kat rumah pun kena jugak. memang terseksa bila kepeningan tersebut melanda.

bila kakak aku kate, mungkin sebab cermin mata, baru aku sedar. ada betulnya juga. last aku tukar cermin mata masa hujung tahun 2009 kot. jadi ada logiknya power mata aku dah bertambah atau dah berkurang sehingga dah tak sesuai dengan cermin mata sekarang sehingga effect kepala jadi pening dan sebagainya.

aduhai...macam tahu-tahu je nak dapat tunggakan gaji. buat cermin mata baru bukannye murah. tsk tsk tsk *_*. oh alangkah indahnya kalau tak perlu pakai cermin mata lagi. alangkah indahnya kalau mata ni terang seperti dulu-dulu. tapi takpe lah, bersyukur masih boleh lagi melihat.


sekian.

2 comments:

CintaZulaikha said...

hehhhe, salunya mmg g2 kan. asal nak dpt duet lebey sket musti ada ja keperluan yg kena dibeli...

wildcutecat said...

betul tu. mmg time ada duit lebih sket, ada je yang buat kena guna duit banyak. huhuhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails