Monday, April 9, 2012

katakan kenapa?

sejak akhir-akhir ni, simpotom-simptom orang pregnant asyik la melanda diri ini. pening kepala, loya dan muntah. hari ni je seharian aku tepaksa menahan pening kepala dan entah berapa kali ke tandas sebab nak muntah. niat hati hari ni  nak half day je sebab tak tahan nak pegi muntah aje, tapi memikirkan petang ada meeting aku gagahi juga la.

pagi tadi aku dah tebaring kat surau sebab kepala yang pening. tengah hari balik rumah tido kat rumah pulak. lepas meeting abis kul 3 petang tadi, macam dah ok kepala dan tak rasa loya nak muntah lagi. tapi tetiba dalam pukul 4 petang kepeningan melanda balik sehingga la aku mengambil keputusan untuk tido di surau. aku bukan jenis senang nak lelap atau tido kat tempat yang bukan rumah aku. tapi disebabkan kepala dah berat dan berpusing-pusing, maka aku dapat lelapkan mata tak sampai 1 minit. terus dah tak sedar apa-apa. aku tido duduk je tau bukan tebaring. *_*

terjaga pun sebab dengar pintu surau dibuka dan ditutup beberapa kali sebab orang nak semayang. bila dah terjaga tu, kepala pun dah ok sket. dapat lelap setengah jam, bekurang la pening kepala ini. entah apa orang fikir bila nampak aku tido kat surau. mesti kate mengular taknak buat keje. tsk tsk tsk. kepala aku sangat pening. aku rasa ni la first time sepanjang aku keje kat sini aku tido kat surau. tu pun sebab betul-betul tak boleh handle pening yang melanda.

owh kenapa la agaknya sejak akhir-akhir ni nak pening dan muntah aje? mungkinkah sebab umur dah menganjak ke 30 tahun maka proses peralihan umur 2 series ke 3 series tu yang jadi pening-pening dan muntah-muntah? huhuhu


adakah perlu untuk ke farmasi dan beli pregnancy test??? ahakz!


sekian.


No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails