Tuesday, May 11, 2010

cuti-cuti aku

stat semalam aku dah mula bercuti panjang. aku apply 2 minggu. nasib baik a dah keje gomen,

cuti banyak sket. huhuhu.

maksud bercuti kat sini bukanlah maknanya aku berehat dan bersenang-senang ka rumah.

tapi aku sibuk ke hulu hilir menguruskan hal kenduri kahwin aku tak lama lagi.



penat memang penat sangat. sampai kaki rasa terseliuh dan sakit belakang yang

teramat-amat sangat. dah la nak buat keje tak berkesempatan lagi. huhuhu.

ada je yang menghalang. harap-harap malam ni aku dapat la buat at least 30% keje aku.

taknak la balik opis nanti aku stress sebab keje terkumpul terlalu banyak. tapi

padan muka kat aku jugak la sebab tak siapkan awal-awal. huhuhu. banyak na benda nak pikir

dan buat pasal kawin ni.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails