Tuesday, October 19, 2010

cerita selepas team building

hari ni hari kedua kembali ke opis selepas selamat berteam building di rumah peranginan pejabat sukn9 di port dickson selama 3 hari 2 malam. pagi ahad tu aku tak join senaman tua sebab taknak sakit perut dan sakit kaki lagi. aku hanya kejutkan encik capo grande je untuk pergi senaman. sementara encik capo grande dan lain-lain sibuk bersenaman, aku nyenyak menyambung tido. ahak. lepas senaman tua ada sesi bergambar beramai-ramai. aku tau itu tapi aku tak mahu bangun jugak. biarlah gambar aku takde, asalkan aku puas tido. lagipun badan dah gemok ni memang takde feel nak bergambar. bulat je muka dan badan. huhuhu.


aku selepas join senaman tua (sabtu 16102010). dari kiri: kak jemah, mekchu dan aku. belakang tu kak nor.

kursus team building ni tamat lebih kurang pukul 1 petang. tapi kami tak balik terus. ingatkan nak rehat dalam sejam. pukul 2 petang baru nak bertolak balik. tapi lain jadinya.  kami layan supernatural season 5 siri ke 4 sebelum kedua-dua kami terlelap. encik capo grande siap bawak bekalan monitor 22 inci beserta xbox dan koleksi game xboxnya. jadi, malam-malam lepas aktiviti team building, kami berxbox di bilik takpun layan supernatural yang dicopy daripada abang aku adai. huhuhu

gambar ekslusif aku yang berbadan dua. huhu


disebabkan tertidur, kami hanya tersedar pukul 6.30 petang. itupun sebab terdengar anjing menyalak-nyalak tak henti-henti.  maunnya tak terkejut dah 6.30 petang. masa tu dah kosong dah rumah peranginan tu. tinggal kami je. bayangkanlah sunyi sepinya keadaan dan juga menyeramkan. huhuhu. kelam kabut kami bangun dan packing barang. disebabkan tak mahu lewat sangat keluar dari kawasan rumah peranginan tu, kami pun skip mandi. balik rumah baru mandi. bayangkanlah 6.30 petang dah sunyi giler...kalau mandi, siap-siap dan packing...paling cepat keluar dari situ mungkin 7.30 malam. lagilah sunyi dan seram. disebabkan tak mandi, kami meninggalkan rumah peranginan tu dekat-dekat pukul 7 malam. kalau tinggal kat hotel agaknya ntah berapa RM kami kena caj sebab lewat check out. tapi sebab kat rumah peranginan sukn9, free je lah. kami pun meneruskan perjalanan balik ke seremban lepas singgah beli burger sebab kelaparan tertido. ^_-.


aku dan encik capo grande. persoalannya...perut sape lagi buncit? ahak ahak ahak

kesimpulannya team building ni memang seronok tapi akan lebih seronok kalau aku dapat join semua aktiviti yang ada. wawawa. harap-harap lepas bersalin tahun depan, bolehlah join team building yang ada aktiviti macam flying fox dan meniti tali atas pokok. huhuhu. enjoy lah melihat gambar aku di sana. tu je gambar yang ada aku. huhuhu

terima sijil penyertaan daripada bos

3 comments:

Capo Grande said...

konon nampak kurus la letak gambar camtu...huhuhu

mekchu said...

hahaha..gmbr last tu mmg nmpk kurus.. apa rahsia??

dib, nape tak letak gmbr sir capo yg angkat kaki pakai bj fefel tu? (masa lepas pakai kasut) itu lgi teserlah 'ketumbuhan' dia.. hahahhahaahahaha...

Unknown said...

hi dieb.. wah besar nyer pregnency ko... Teringin nak jumpa ko... best nyer next year ko dpt cuti 3 bulan.. hehe

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails