Tuesday, May 3, 2011

lagi lagi secret recipe

bulan April 2011 ialah bulan besday aku dan jugak bulan paling banyak pegi secret recipe. terbaru pegi secret recipe tengah hari jumaat lepas. sebabnya kaktih sms nak belanja makan kat situ. kalau dah orang nak belanja kompem la aku tak menolak. ahak ahak ahak. time lunch, aku dan encik capo pegi jemput kaktih dan lida kat depan IPK. nak pegi town tengah hari jumaat memang la pilihan yang tak tepat. sebabnnya, jem nak mampus. perjalanan yang sepatutnya amik masa 5 minit dah jadi 20 minit. jalan sesak dengan kenderaan dan paking pun penuh.


tengah mengorder
bila dah masuk secret recipe, terus order. macam biasa aku kompem order kek chocolate indulgence. tapi kali ni aku order air ice chocolate with whipped cream. saja nak menerai rasanye. lebih kurang chocolate milkshake je rasanya. selain itu aku turut order kid's burger. tertarik dengan gambar hidangan kid's burger tu. tu yang order. kang order chicken chop kang, pengsan kaktih nak membayar sebab dekat RM20 chicken chop kat situ.

lambatnye makanan sampai. baik makan mee dulu. kih kih kih

makanan yang aku order

lepas dah setel makan, kiteorang pun balik. time kasih kat kaktih yang belanja makan. belanja makan sempena besday aku yang dah lepas kot. huhuhu.

muka orang kenyang.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails