Saturday, May 7, 2011

minat online shop plak

skang ni aku suka jenguk-jenguk kedai online. macam-macam ada. ada jugak aku beli barang secara online. senang. terbaru aku ada beli sesuatu barang yang misteri la skang. tak boleh cakap lagi barang apa. nanti bila tiba masanya aku akan buat entri barang tersebut. huhuhu. barang ni sampai hari khamis (semalam). sampai rumah tak sabar-sabar nak try. banya gak benda aku terpengaruh nak beli kat kedai-kedai online ni. terutamanya baju la. tapi sayang sejuta kali sayang. baju aku tak berani nak beli online sebab takut tak muat. paham-paham je la berat aku belum turun banyak lagi. so, tak boleh nak beli sebarang baju tanpa cuba kat fitting room. kalo tak rugi la aku tak bole pakai.

2 comments:

Iyiana said...

mcm baju arissa jer. best beli brg online, x perlu berpeluh ketik. hehee..

wildcutecat said...

bukan baju arissa. kalau baju arissa tak yah rahsia2. ni barang mak arissa. huhuhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails