Friday, April 23, 2010

wild mendengar ceramah

baru je habis perhimpunan beserta dengar ceramah tentang produktiviti pukul 10.15 tadi.

tahniah diucapkan kepada diri aku sendiri kerana buat pertama kali aku langsung

tidak merasa mengantuk semasa mendengar ucapan dan ceramah.


walaupun aku tidor pukul 4.30 pagi, pagi tadi, namun aku masih mampu bertahan

mendengar ceramah tersebut sampai habis tanpa menyimpan niat untuk keluar

awal dari dewan tersebut.

nak kata penceramah tu best, takde la sangat. tapi sebab aku nak dengar

isi ceramah tu membuatkan aku langsung tak mengantuk. sekali sekala cuba

menarik minat diri sendiri untuk dengar ceramah pun ok jugak. takde la teruk

sangat dengar ceramah ni. huhuhu. cuma jangan tanya aku balik isi ceramah tu

sebab aku tak berapa ingat. yang aku tau pasal produktiviti.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails