Monday, April 12, 2010

kerana dia...aku di hari seminar ict

baru je dapat gambar yang disnap masa menghadiri seminar ict pada 5 April 2010 (Isnin)

yang lepas yang diadakan di hotel royal bintang, seremban.

walaupun diriku dilanda demam, namun ku gagahi juga diri ini untuk menghadiri seminar

tersebut kerana si dia yang dekat dimata dekat dihati. huhuhu.

kerana dia juga lah, aku dapat bergambar di hari seminar tu. cuba bayangkan kalau aku

tak pergi seminar tu, mesti dalam gambar-gambar dibawah, aku takde.

memandangkan dah seminggu seminar ni berlalu, ingatan pada

suasana seminar tu pun dah suam-suam milo suam, aku letak gambar je la tanpa sebarang

cerita. huhuhu







* aku konpius....adakah seminar ict ni dihadiri oleh kami berdua saje? huhuhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails