Friday, April 9, 2010

My Best Birthday Ever: Thanks Sayang

Memandangkan semalam aku tak masuk opis, hari ni baru aku berkesempatan nak menulis. Semalam 8 April 2010 adalah hari lahir aku yang ke 28 tahun. walaupun dah masuk 28 tahun, ada lagi orang yang ingat aku baru abis SPM. huhuhu.



Malam 7hb, lebih kurang pukul 10 lebih, aku keluar dengan my love. tak tahu nak g mana, lepak McD sambil minum chocolate shake dan dia strawberry shake. duduk je sambil beborak. dia pun nampak cam letih dan macam ngantuk je. so aku ajak balik. tapi dia tak nak. 1 jam lebih duk kat Mcd je. tetibe dia bukak topik pasal besday aku esok. dia kate, dia terlupa besday aku esok dan langsung tak beli apa-apa hadiah. sebab tu dia ajak aku keluar malam ni nak teman aku dimalam menjelangnya besday aku. aku pun jawab la aku tak kisah pun. besday aku sama je macam hari-hari yang biasa.

dalam pukul 11 lebih tu, dia ajak pusing-pusing dalam keta sementara tunggu kul 12 malam. aku suh dia balik je sebab dia nampak mengantuk dan letih. lagipun, aku tak kisah esok besday aku ke tak...aku tetap menjalani hidup macam biasa. tapi dia berkeras gak nak teman aku malam tu. aku hargai sangat...cuma taknak dia susahkan diri sebab aku.

dah pukul 12 malam tu, dia pun hantar aku balik sambil minta maaf sebab tak beli apa-apa untuk aku dan sebab lupa besday aku. aku pun mengulang ayat aku tadi yang aku betul-betul tak kisah. sebelum aku keluar keta, tiba-tiba dia kate nak tengok barang apa dalam kotak kat seat belakang keta dia yang dia claim awalnya kotak tu ayah dia punya. huhuhu. aku pun takde la amik port sangat barang apa dalam kotak ayah dia tu. mungkin kopi kot sebab sebelum-sebelum tu isi kotak tu kopi.

tiba-tiba aku nampak dia keluarkan sesuatu yang buat aku tiba-tiba jadi malu. terus dia bagi aku sejambak bunga yang diselitkan juga coklat fererro rocher. aku betul-betul surprise sebab aku memang tak sangka. lagipun, aku tak pernah dapat bunga. lebih-lebih lagi orang buat surprise macam ni. rasa terharu sangat. lepas masuk bilik, tiba-tiba je airmata aku keluar. nak pulak bila baca kad yang ada kat bunga tu. aku duk peluk je jambangan bunga tu. nak makan coklat ferero rocher tu rasa sayang plak. pastu terus call dia cakap thanks dan tanya bila dia beli sebab sepanjang siang tu aku sentiasa ada dengan dia. aku hargai sangat usaha dia. thanks pada churalliya yang turut terlibat.



terus terang, aku takde la suka bunga sangat. tapi sesekali ada jugak la berangan dapat bunga dari kekasih hati (sejak sekolah lagi dah berangan macam ni). thanks to u sayang jadikan anganan saya satu kenyataan. bukan pasal bunga ni je, banyak lagi yang dia dah jadikan impian saya kenyataan.




sebelum nak tido, aku asik tengok je bunga tu. rasa sayang sangat. dan pada orang yang hadiahkan bunga tu memang aku sayang sangat-sangat. thanks sayang for everything. i love u so much...



huhuhu. kelihatan beberapa coklat telah tiada...

2 comments:

mekchu said...

coklat dah kena kidnap.. bukan churalliya yg buat.. ekekeke..

wildcutecat said...

hehehe...tapi gambar entri sy dah basi sket sbb churalliya dh upload dulu. huhuhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails