Friday, April 9, 2010

aku selepas besday...

hari ni pergi opis dengan hati yang ceria dan berbunga. dah dapat bunga fererro roche, henbeg, kad besday dan kasut 2 pasang, kalau tak happy jugak tak tau lah nak kate ape. huhuhuhu. aku pakai jubah yang baru je beli beberapa hari lepas kat peace collection carefour. berkenan sangat 1st time nampak. tapi sebenarnya, my love yang berkenan sangat dengan jubah ni. termasuk jubah ni, aku dah ada 6 koleksi jubah. semuanya gara-gara dia yang suka belikan aku jubah sebab katanya aku comel sangat pakai jubah.
yeke? kalau tak pakai jubah tak comel ek? huhuu.
selain tu jugak, aku juga ke opis dengan memakai kasut baru yang aku beli semalam.


sampai-sampai opis je pagi tadi terus snap gambar.


selain dari pakai baju baru dan kasut baru, serta rantai baru...ada sesuatu yang baru kat atas meja aku yang buat meja aku berseri-seri mulai hari ni. ada kipas kecik yang baru beli semalam kat kedai komputer dalam terminal one....dan yang paling spesel...ada bunga atas meja aku. bunga hidup ok. huhuhu. ni la bunga yang my love bagi aku malam besday aku hari tu. rasa sayang sangat nak bukak dari jambangan yang dah dibuat cantik sangat. tapi nanti layu pulak bunganya kalau tak masukkan dalam air. ni la hasilnya... separuh dari bunga ni ada kat dalam bilik aku kat rumah.

 * tak pernah-pernah aku ada bunga sendiri macam ni. thanks sayang...(untuk kesekian kalinya)
berseri-serikan meja aku sejak ada bunga ni...

2 comments:

Capo Grande said...

akhirnya hanya auntie je perasan rantai itew....huhu...

wildcutecat said...

haha...no komen

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails