Saturday, April 24, 2010

wild and neutrogena

tadi kat guardian dalam giant senawang, aku jumpa toner jenama neutrogena. sebelum ni aku

duk mencari torner garnier tapi tak jumpa-jumpa. untuk pengetahuan, pencuci muka

aku memang guna jenama neotrogena sejak 2007. baru-baru ni je baru berjinak-jinak

guna skrub muka pon jenama neutrogena. tapi, krim muka dan masker aku guna jenama garnier.

sebab tu aku mencari toner jenama garnier. tapi disebabkan pencarian aku tak pernah

berhasil, aku pun cari toner jenama neutrogena. esok aku akan stat guna toner ni.


macammana hasilnya...wait and see je la. berkenaan scrub neutrogena yang aku

 pakai dah dekat 2 bulan ni, aku memang suka sangat dan berpuas hati.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails