Thursday, March 25, 2010

'kau' memang jahat

sedang aku drive balik ke rumah pukul 7 lebih tadi, tiba-tiba ada sesuatu menggigit dalam kain aku. gigit kat keting la. aku yang terkejut dan terbayangkan lipas serta merta tekan brek emergency tanpa sempat berfikir dengan waras, sambil tangan kiri mengibas-ngibas kain dan menjerit tak tentu arah. semuanya berlaku terlalu pantas dalam 1,2 saat je. nasib baik la masa tu aku drive slow sebab nak masuk simpang. dan nasib baik langsung tak ada kereta belakang aku. kalau tak, maunnya aku accident tadi gara-gara gigitan misteri seekor serangga. gilo ah. sakit tu kena gigit.


aku yang tersedar kereta aku berhenti tengah jalan, segera tekan minyak balik namun jantung terus berdegup kencang. kaki menggigil tu takut kena gigit lagi. huhuhu

'jahat punye lipas (kalau betullah lipas). berani kau gigit masa aku tengah drive. kau tau aku takut dan geli dengan kau...pehal kau kacau aku ha!. aku tak kacau kau pun la. hari tu memang la aku bunuh 3,4 ekor kengkawan kau. sapa suh sibuk dalam bilik aku. aku sembur la ridsect. waaaa.....lipas jahat. aku geli lah....'

untuk beberapa hari ni, kompem aku trauma nak drive. mesti terbayang-bayang ada lipas nak gigit lagi.!!!!!!!!!!!!!

aku memang TAK SUKA lipas!!!!. aku GELI!!! LIPAS JAHAT!!!!!!!!!!!!!
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails