Wednesday, March 31, 2010

wild d april

pukul 10 lebih malam dan aku masih di opis. nak buat keje, otak memang dah tak boleh nak fikir, ditambah dengan nyamuk yang entah dari mana datangnya asik menggigit kaki aku dari tadi. memandangkan bulan april akan menjelma beberapa jam lagi ni, dan aku telah ditakdirkan lahir bulan april, aku pon mengisi waktu dengan menjawab sifat-sifat orang yang lahir bulan april ni berdasarkan diri aku sendiri. layanzzzz...........



* Sangat aktif dan dinamik.
suatu ketika dulu memang aku sangat aktif tapi tak sure dinamik ke tak.
 
* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
aku tak nafikan, memang betul.

* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
tak sure yang ni.
 
* Punya daya mental yang sangat kuat.
suatu ketika dulu...
 
* Suka diberi perhatian.
mungkin la...
 
* Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
tak kot...
 
* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
mungkin tidak...
 
* Sangat berani dan tiada perasaan takut.
langsung tak betul...
 
* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
memang suka perkara mencabar, pengasih tu tak pasti la, tapi memang penyayang. takde la sopan mana pon... pemurah tu tak kot...sket-sket boleh la.
 
* Emosi cepat terusik.
sangat tepat...
 
* Cuba kawal perasaan.
memang betul. tapi kadang-kadang, tak terkawal.
 
* Kecenderungan bersifat pendendam.
suatu ketika dulu la. tapi skang dah tak lagi lepas sedar yang sifat ni hanya menyemakkan pemikiran aku.

* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
hahaha...mungkin la...
 
* Kuat daya ingatan.
masa bergelar student dulu memang kuat la daya ingatan ni. skang...entah la.
 
* Gerak hati yang sangat kuat.
sangat setuju.
 
* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
memotivasikan orang lain boleh la. tapi untuk diri sendiri...mmm...no komen.
 
* Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
yang ni aku tak tau la. kena suh doktor cek. huhuhu
 
* Sangat cemburu dan terlalu cemburu
sangat setuju. hari-hari aku cemburu dan semua ni buat hati tak tenang dan secara tak langsung...buat aku takde mood.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails