Thursday, March 18, 2010

perasan tak?

sejak aku tukar design blog aku ni 2 hari lepas, aku asik tengok blog sendiri je. bukan baca, tapi tengok.
scroll ke atas, ke bawah. pastu tenung lama-lama. ada satu perasaan aneh yang muncul. aku pun tak faham kenape. hari ni seperti semalam, aku renung lagi blog aku. tiada riak yang dapat ditafsirkan dari wajah yang aku tunjukkan. cuma yang wujud perasaan yang sama seperti semalam. sukar untuk aku menyatakan perasaan aneh itu, takut disalah erti oleh sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawab.

 namun, jika tidak dikongsi perasaan ini, ia akan membebankan jiwa dan fikiran aku. sukar betul aku nak buat keputusan. haruskah aku beritahu atau diamkan saja? tapi sebelum aku bagitau perasaan aneh tu, tengok la gambar kat bawah ni lame-lame. cuba tenung betul-betul.




\


perasan tak apa-apa kat gambar ni? memang la ni gambar blog aku sendiri. tapi perasan tak?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
perasan tak yang blog aku ni cantik sangat? hahaha. anehnya perasaan ni. aku rasa blog aku cantik dan aku sangat berpuas hati sesuai dengan jiwa aku. rasa tak puas nak tengok. la la la la la la..............;-p
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails