Tuesday, March 23, 2010

dapat award....yeay...

errr...sebenarnya, aku sendiri tak paham pe benda award ni. Malam tadi baca blog viruspadu dan aku terperasan yang kak jemah ada tag blog aku untuk terima award ni.




mekasih kak jemah@viruspadu. tapi...cantik ke saya? huhuhu. awek dalam gambar blog saya ni, mungkin la cantik. apa-apa pun mekasih.

so, skang kena citer 7 things tentang saya ek. ape ye...hmmm....

1. pendiam, tak banyak cakap...cakap bila rasa nak cakap je +  pemalu orangnya...^_^
2. suka warna hitam. tanpa warna hitam...siapalah wildcutecat. huhuhu
3. suka drive laju-laju + pasang radio kuat-kuat + menyanyi semasa sedang drive.
4. terlalu sukakan aiskrim...terutama perisa coklat. nyam nyam...
5. suka mengapungkan diri di dalam air...terasa ketenangan memandang awan di langit biru.
6. walaupun wildcutecat...saya sangat manja dan mudah menangis.
7. saya sangat sukakan ayat ni " walaupun  jiwa ku pedih terasa bagai dihiris...namun ku tersenyum selalu..." tapi kadang-kadang saya tak dapat nak tersenyum dan tak dapat sembunyikan kesedihan saya.


sekian tentang saya...
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails