Monday, November 22, 2010

aiskrim legakan sakit kaki?

minggu lepas tak ingat hari ape...aku pergi berurut kat rumah seorang makcik di taman tasik jaya. puncanya sebab aku dah tak tahan sakit kaki dan sakit belakang. masa makcik tu urut memang sakit yang aku alami lega. dah balik rumah pun rasa lega. jalan tak sakit lagi. dah boleh angkat kaki tinggi2 malah rasanya boleh bersenam robik skali. tapi lega lebih kurang 1 jam lebih je. lepas tu sakit-sakit yang aku alami, datang semula. sampai hari ni rasa sakit pada tempat makcik tu tekan tak hilang lagi walaupun dah seminggu berlalu. tapi hari  ni...tiba-tiba kat tempat sakit yang makcik tu tekan, terasa berdenyut-denyut dan pedih.  mengapa? mengapa?pegi cek kat toilet tadi kot-kot membengkak atau merah atau lebam. tapi takde apa-apa kesan melainkan pedih yang berdenyut-denyut. ni yang buat aku teringin nak makan aiskrim mcflurry mcd ni. bila makan aiskrim...semua kesakitan dan masalah akan hilang sekejap. aci tak kalau call mcd delivery dan order aiskrim mcflurry je? huhuhu.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails