Friday, November 19, 2010

award beautiful blogger lagi...yeay

ehem ehem....tadi bukak blog kengkawan, tiba-tiba terperasan cik filzah hani anugerahkan beautiful blogger award kat  blog aku. katanya blog aku cantik.  mekasih ye cik hani. terharu sungguh akak.toce toce ^_^.

award dari cik hani


sebelum ni iaitu pada 23 march 2010 aku pernah dapat award yang serupa dari kak jemah. (klik sini kalau nak baca). kat entri yang dulu, aku pernah citer 7 things about me. tapi itu entri 8 bulan yang lalu. so, skang menurut award tersebut, aku kena lah citer 7 things about me lagi.

1. macam entri award 8 bulan lepas, skang ni aku tetap seorang yang pendiam dan pemalu. ngeh ngeh ngeh....
2. jika 8 bulan yang lepas aku seorang yang bujang + slim, tapi kini aku sudah berkahwin dan sedang pregnant.
3. aku suka makan aiskrim dari dulu, kini dan....(tak sure adakah selama-lamanya aku akan suka makan aiskrim atau tiba-tiba satu hari nanti aku akan jadi tak suka makan aiskrim). setiap kali keluar, aku suka pau encik capo grande belikan aiskrim untuk aku. huhuhu.
4. mak aku selalu pesan (hingga semalam pun masih pesan lagi) biar orang buat jahat/ dengki dengan kite. buat tak tahu je. jangan di balas-balas. biarkan aje. dapat pahala kalau bersabar.
5. aku sangat suka dengan kereta honda sejak 2006. paling aku suka honda civic, honda accord dan jugak honda jazz. owh...bilakah aku akan mampu membeli honda accord type r berwarna putih?
6. aku suka cium kucing. tapi sejak pregnant, aku tak cium kucing lagi. cium sket-sket je. tapi aku cium kucing yang aku bela dari kecik sampai besar je lah. huhuhu.
7. aku sayang barang-barang aku. aku tak suka orang atau sesiapapun amik/pakai/guna/pinjam barang aku tanpa tanya aku dulu.

ok, itu sahaja 7 perkara tentang aku. yang lain-lain nak kena simpan dulu. manalah tau dapat award lagi.
mmm...tak tau nak tag sape. sape rasa nak award, silalah buat entri macam aku nih. huhuhu.

4 comments:

Capo Grande said...

8 bln dulu slim???? yo yo an je...

wildcutecat said...

slim la tu berbanding skang. huhuhu

Capo Grande said...

ooo

Nisa_Hardzir said...

eceh...nk jeles boleh x?hahhaha...
tahniah2..

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails