Tuesday, November 9, 2010

coklat dari langkawi

masih ingat tak yang aku sedih tak dapat pergi langkawi hujung minggu lepas? bila datang opis hari isnin tu kecoh dengar mereka-mereka yang baru balik dari langkawi bercerita kenangan-kenangan semasa disana. bunyi macam seronok je. terdetik perasaan cemburu dan iri hati. ahakz. takde lah. aku memain je. memang tepat keputusan aku untuk tarik diri dari pergi langkawi.



sebabnya, hari jumaat malam tu pergi jusco bersama encaik capo and family. lepas jenjalan beli barang pergi makan kat foodcourt jusco tu. makan adalah amik masa 30 minit. bila sebut makan, kompem lah duduk. so, bila dah abis makan tu nak baliklah. masa bangun dari duduk makan kat foodcourt tu...kaki aku sakitnya Tuhan saje yang tahu. padahal baru 30 minit je aku duduk. terpaksa jalan seselow kura-kura. tu pun seksa aku nak jalan ke tempat paking keta. tak dapat aku bayangkan macam mana sakit kalau aku berada dalam bas menuju ke langkawi dan duduk selama 6-7 jam.

sepanjang cuti hari tu memang kaki aku asik sakit je. elok sekejap pastu sakit. tengah sidai baju pun boleh terseliuh sendiri tiba-tiba sampai terpaksa duduk kat blakang rumah sensorang mengharapkan encik capo datang menjenguk aku yang sedang menyidai baju sendirian di belakang rumah.

walaupun tak pergi langkawi, aku tetap dapat merasa coklat-coklat langkawi yang disedekahkan kepada aku oleh opismate2 yang pergi langkawi. terima kasih semua. encik capo pun senyap-senyap kirim coklat kat bos dia rupa-rupanya.

antara coklat yang dikirim oleh encik capo grande

yang paling terharu sebab dapat coklat dari opismate, kak siti nor. pagi-pagi datang opis terus dapat beg goodies yang ada coklat dan minyak gamat. terharu sebab ada gak yang ingat pada aku dan opismate lain yang tak dapat pergi langkawi hari tu. terima kasih banyak-banyak kak siti nor.

Add caption

buah tangan dari kak siti nor

3 comments:

cik hani said...

tu la kak...nasib baik ade y igt kan..hehehe.beruntung!

mekchu said...

kak anong packing terrbaek ahhh.. mcm goodies org kawin kan.. x pe, nnti gi sana bwk baby

Nisa_Hardzir said...

btol2..cntik2 lark tu packing..
dpt cekelet lg..
syok2

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails