Thursday, November 4, 2010

demam tak dapat pergi langkawi

tiba-tiba rasa macam nak demam hari ni. tebersin tak henti-henti. tekak dah mula gatal-gatal. mata asik berair tapi bukan menangis tau. hingus pun dah mula memenuhi rongga hidung. badan terasa sangat panas didalam tapi suam-suam kuku di luar. apakah semua ini terjadi kerana aku tidak dapat pergi berjalan-jalan ke langkawi?


seperti yang pernah aku coretkan dalam entri tiada jodoh antara kita, staff seopis akan bertolak ke langkawi malam ini. sungguh cemburu mendengar perbualan mereka yang bakal pergi ke langkawi. contohnya macam

"dah siap packing?"

"pukul berapa nak berkumpul?"

"hari ni nak balik awal sket nak packing barang..."

owh...sungguh cemburu hati ini. hati...bersabarlah...

baru je bercadang nak beli kain batik 5,6 helai kat langkawi buat persiapan masa pantang nanti. maklumlah, wanita berkerjaya seperti aku nih, tak de kain batik. bukan apa, sebab tak reti pakai. asal pakai je asik nak tercicir je. huhuhu. tapi sebab nak berpantang nanti agak susah kalau pakai seluar, maka perlulah aku mula menyimpan stok kain batik.

memandangkan aku tak dapat beli kain batik kat langkawi, kenalah aku membeli di seremban je. tapi kat seremban ni kat mana jual kain batik ek. mahal ke tak? kalau kat kelantan sehelai boleh dapat RM10. kat langkawi aku tak tahu lak plak berapa RM sehelai. tapi kat seremban mahal lagi kot. ke sama je? huhuhu.

sedihnya tak dapat pergi langkawi. tsk tsk tsk T_T

1 comment:

Nisa_Hardzir said...

hahah...wabak selsema semakin hangat disini..smlm nisa..arini alin ngan akak...jgn lpe mkn ubat kak..heheh

nk gak g langkawin..jeles kan..kan2..

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails