Tuesday, November 23, 2010

dia sudah buat hal

sejak 2 menjak ni, aku agak sakit hati dan geram betul dengan henset aku nih. genap je setahun (maknanya warranty dah habis), mulalah buat hal. daripada hari tu asik nak hang je keje dia. nak off pun tak boleh. terpaksa bukak bateri dan pasang balik. kadang-kadang buat 2,3 kali pun hang jugak. kadang-kadang screen tak berfungsi. maksudnya, henset aku ni touch screen. so bila nak tekan screen kat button tertentu, takde effect apa-apa. dia buat bodoh je. kadang-kadang pulak, henset ni suka padam sendiri walaupun bateri penuh lagi. peliknya masa warranty masih ada, taknak pulak henset ni buat hal. saje je nak suruh duit aku keluar g hantar repair. ni yang buat nafsu beli henset baru menyala-nyala ni. ahak ahak ahak. ^_^

aku punya yang warna putih ni.

2 comments:

Nisa_Hardzir said...

tu makne soh bli hp bru..
kak klu hp touch screen musti byk hal..
jom lar bli hp bru sme2...E5..jom2..hehhe

wildcutecat said...

E5 ke? kakak akak baru beli seminggu hp E5 tapi camera problem. asik hang je bila amik gambar n video.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails