Friday, October 4, 2013

aku dan revlon


balik keje hari ni terus pegi jusco seremban 2. tujuannya nak tengok movie Graviti lakonan Sandra Bullock. sebelum masuk wayang, aku singgah watson dulu sebab nak beli bedak compact. bedak dah tinggal sipi-sipi je.

dalam pada nak membeli bedak, belek-belek benda lain terus beli lipstick dua dan maskara sekali. aku pakai bedak revlon photo ready. rasa best pakai bedak ni. tu yang setia dan beli lagi bila dah habis. beli lipstik sebab arissa dah terpatahkan lipstik aku hari tu. so, terus aku beli dua sebab tak tahu nak pilih kaler mana. dua-dua aku berkenan. ngeeee ;-).

lagipun beli mekap bukan hari-hari macam beli rokok.  bedak boleh tahan 6-8 bulan. lipstik pun sama tahan berbulan-bulan. kadang sampai bertahun juga. jadi sekali sekala keluar duit beli mekap apa salahnya.

ok sekian, nak test lipstik. ^_^                                  

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails