Saturday, October 12, 2013

aku kan tetap menantimu

terus terang aku dah lama tak tengok drama melayu dan filem melayu. drama bersiri pertama dan terakhir yang aku layan dan tunggu setiap hari dulu ialah Sofia. lakonan tiz zakiah, fizo omar dan azhar sulaiman. mula-mula cite tu nampak hebat. tapi lama-lama jadi bosan. lepas tu aku tak pernah layan drama melayu lagi. tentang dhia, setia hujung nyawa, nora elena, cinta jannah dan macam-macam lagi lah. semua tu aku tak layan dan tak tahu pun jalan cerita walaupun heboh je masa tu pasal drama-drama tu.

tapi........................

hero drama ni makin lama tengok boleh tahan hensem jugak.... mula lah aku nak menggatal nih! aish!!!

sejak drama Love You Mr Arrogant disiarkan kat tv3, aku terus jatuh hati. episod pertama drama ni aku tengok kat rumah abang aku. kebetulan aku pergi kat rumah dia masa tu. episod ke 2 aku tak tengok sebab aku kat rumah. kat rumah aku ada tv tapi tak ada siaran. astro pun aku tak ada. arial tv pun aku tak ada. jadi aku memang ketinggalan kalau ada iklan-iklan terkini, drama-drama terbaru atau apa aje cerita-cerita yang disiarkan kat tv. tv kat rumah tu buat layan movie atau series omputih yang telah didonlod aje.

aku stat tengok balik drama LYMA ni episod 4 sebab aku pergi rumah abang aku lagi. kemudian episod episod 5 dan 6 aku tak tengok. layan episod 7 masa ambil arissa kat rumah bancik. kemudian episod 9 kat rumah kakngah sebab kebetulan aku lepak kat rumah dia. aku telah jatuh hati dengan drama ni. walaupun aku tak kenal heroin dia tu tapi dia sangat pandai berlakon. hero pun boleh tahan pandai berlakon jadi arrogant juga. kadang-kadang kelakar tengok dorang begaduh. jalan cerita pun best sangat. aku tak pernah baca novel LYMA ni, jadi aku tak tahu adegan-adegan dalam drama ni.


entah la. aku telah jatuh hati dengan drama ni. dan hari ini (sabtu), aku marathon tengok semua episod yang aku tertinggal kat tonton.com.my. last aku buat macam ni masa drama sofia dulu lah. tonton drama LYMA ni buat aku senyum sendiri aje. rasa macam teringin nak jatuh cinta balik aje hmmmm.....^_^.  lagu tema pun dah downlod. Tetap Menantimu - Nomad. asik ulang-ulang dari tadi aje lagu ni. skang ni tak sabar nak tunggu hari isnin. bukan sebab tak sabar pergi kerja. tapi tak sabar nak tunggu episod seterusnya. walaupun tak tengok kat tv tapi takpe. boleh layan kat tonton.com.my.

LYMA.....aku tetap menantimu.....^_^


Tetap Menantimu - Nomad

Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu

Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu

Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu


No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails