Friday, August 13, 2010

aku bukan aku

tiba-tiba aku rasa aku dah banyak berubah. aku macam bukan aku yang dulu lagi. cewah cewah. apa yang berubah ye. mmm... suatu ketika dulu aku sangat suka bergambar. pantang ada kamera, mesti aku nak posing. macam-macam posing aku suka buat. yang sopan, yang daring, yang lawak, yang perasan comel dan macam-macamlah. dulu, dalam memory card henset aku, penuh gambar-gambar posing aku. setiap kali aku stat berposing mesti kakak-kakak aku nak muntah dan meluat tengok aksi dan gaya aku. hihihi.


kadang-kadang aku snap sendiri, kadang-kadang mintak lida yang tolong snapkan. bayangkanlah muka dia masa dia snapkan gambar aku yang tengah berposing. dengan muka meluat sambil mencebik bibir terpaksa snap gambar aku berkali-kali sampai aku puas hati. kadang-kadang tu, aku tengah sedih dan menangis pun aku boleh lagi berposing kalau dah kamera dihalakan pada aku. teringin nak letak gambar-gambar masa aku suka berposing dulu kat sini. tapi tak boleh la pulak sebab masa tu aku tak pakai tudung. huhuhu.

tapi entah kenapa...aku mula lupa pada kesukaan kesukaan aku dulu sejak aku mula keje gomen bulan 10 2009. bukan sebab badan aku dah naik ye. mula-mula keje gomen ni aku kurus lagi tau. berat aku 47kg lagi masa tu. tapi kenapa ye aku tiba-tiba dah tak suka bergambar dan dah tak reti nak posing macam dulu? tiba-tiba aku akan rasa janggal bila nak  bergambar seolah olah aku tak pernah bergambar sebelum ni.

dulu-dulu aku suka hantar gambar aku kat majalah dan dah 2 kali dipanggil untuk photoshoot. maknanya dah 2 kali jugak aku masuk majalah. satu tahun 2007, dan satu lagi tahun 2008. tapi mesti korang tak perasan pun kan. wahahaha.

aku rasa sejak aku keje gomen ni, banyak benda-benda yang aku suka buat dulu aku dah buat lagi. kenapa ye? tiba-tiba rasa hidup semakin membosankan. dimanakah wildcutecat yang dahulu?sesungguhnya aku rindu...

3 comments:

viruspadu said...

simpan lg tak majalah tu. share la :)

wildcutecat said...

simpan. sila datang bilik kalau nak tengok. hihihi

Iyiana said...

wa.. kiranya datang bosan. ley belek la erk.
kak dieb, nanti datang bilik aqua bawa majalah tu yer.
wink* wink*

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails