Monday, August 30, 2010

aku tak mampu bertahan

mmm...sesungguhnya bukan aku sengaja. aku betul-betul tak mampu nak bertahan hari ini. mungkin disebabkan aku dah muntah-muntah pagi tadi membuatkan badan aku lemah dan kepala pening je sepanjang hari ni. makin jam bergerak, makin tak tahan jadinya. 1 keje pun langsung tak boleh buat sebab kepala pening je.



nak pulak baby dalam perut ni duk tarik-tarik tali pusat sambil merengek

"mak...lapa...mak...lapa..." huhuhu ;-p.

lalu...tengah hari waktu lunch tadi, encik capo grande terpaksalah menghantar aku membeli makanan. pilihan yang bijak adalah drive thru mcd sebab tak perlu turun dari kereta. lalu encik capo grande pun memandu 'kompresor' hitamnya menuju ke dataran senawang sebab mcd kat seremban takde drive thru. apa yang aku order adalah seperti gambar di bawah:

spicy mcdeluxe
tanpa berlengah, aku terus je makan dalam kereta sambil diperhatikan oleh encik capo grande tanpa menyedari air liurnya dah meleleh-leleh. tapi maaflah ye, hari ini aku terpaksa jadi kedekut. so, memang aku tak offer walau secubit daging ayam pun pada dia walaupun dia beberapa kali cuba merampas fun fries dari tangan aku untuk disuapkan ke dalam mulutnya (haha..gurau je). dapat je makan, rasa macam dunia ni aku yang punya je. barulah tenaga kembali pulih sedikit demi sedikit bila air dan makanan dah masuk dalam perut. kepala pun daripada berpusing seperti roller coster, kini berpusing bagaikan kincir di fun fair. baby dalam perut pun dah berhenti mengadu lapa. huhuhu.

jadi...maafkanlah aku terpaksa berbuka awal hari ni. aku tak bersalah...huhuhu

4 comments:

Iyiana said...

ceh.. patut la si capo berdesup bawa keta masuk wisma negeri. ni kes rupanya.. :p
baby nak makan, xpe la..
boleh aje kalo berpuasa, selagi tak memudaratkan si ibu dan bayi dalam kandungan.
next year ganti ler.. ehehee..

mekchu said...

akhirnya.. tak pe.. case closed.. hahaha.. daripada baby tu tarik tali pusat smpai putus kan... dpt bayangkan lelehan air liur sir capo itu.. sungguh mengerikan!!

Capo Grande said...

korang ganti la ramai2...hahaha...

KaLiS PeLuRu said...

uiissshhhh....
menggoda btol gmba tu...
haha

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails