Monday, August 30, 2010

mampukah aku bertahan???

pagi ni masa bangun nak g keje tiba-tiba rasa tak sedap badan. pening kepala je. masuk bilik air, terus muntah-muntah. tapi takde keluar isi. muntah air dan lendir je. banyak pulak tu. muntah pun sampai 3,4 kali. senak perut aku. baru nak mandi, tiba-tiba muntah lagi. bila dah muntah macam ni, mulalah kepala pun nak pening. tapi aku pergi jugak keje. takdelah rasa nak mc pun sebab minggu lepas baru mc 2 hari sebab demam.



so sekarang...kepala memang tengah pening. perut pun semacam. badan dah stat menggigil dari kul 8 pagi tadi. tiba-tiba rasa lapar teramat-amat. nak menaip pun rasa tak larat je. mata pun dah mula nak kuyu...tapi bukan sebab mengantuk...sebab kepala dah mula berpusing-pusing. mampukah aku bertahan? kenapa aku rasa macam nak minum je ni????? sesungguhnya aku puasa hari ni...*_*

3 comments:

KaLiS PeLuRu said...

minum je kak...
besebab takpe...
di maafkn..=)

mekchu said...

jgn paksa..

x pe.. kita ganti sama2 thn dpn.. hehe

wildcutecat said...

lin & mekchu: bukan setakat minum je...dah makan skali lunch hour tadi. huhuhu. tak tahan sangat. jom ganti sesame tahun depan...^_-

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails