Monday, August 16, 2010

aku sakit belakang

bangun-bangun tido pagi tadi terus sakit belakang + sakit pinggang + sakit perut. sampai kat skang pun tak elok lagi kecuali sakit perut ada kurang sket. ni lah salah satu sebab aku tak nak bangun sahur. asal sahur je mesti perut aku sakit sebab terkejut makan pagi-pagi buta. tapi kalau tak makan sahur kang sakit perut lapa pulak. huhuhu.



sakit belakang ni dari tadi mengganggu tumpuan aku nak buat keje. rasa nak baring atas lantai bagi lurus tulang belakang ni jap. kalau kat rumah aku dulu, mesti aku suruh anak buah aku pijak belakang aku ni. baru rasa lega sket sakit belakang n pinggang aku nih. tapi sape plak aku nak suh pijak belakang aku skang ni? huhuhu.

adakah aku kekurangan kalsium sehingga mengalami sakit bekakang yang amat menyeksakan diriku ini? ataupun haruskah aku menukar tilam kepada tilam vono yang hage ribu-ribu itu?  haruskah aku membeli susu yang mengandungi kalsium dan minum 2 gelas sehari seperti ketika aku bujang dulu? tapi aku takut dan konpius kerana doktor swasta menasihatkan aku supaya hanya minum susu tepung seminggu sekali kerana takut baby terlebih besar dalam perut sedangkan doktor kerajaan menyarankan agar aku minum susu 2-3 gelas sehari setiap hari untuk kebaikan aku dan baby. nasihat yang mana ye harus aku ikut. sesungguhnya aku betul-betul tak tahan bila dah sakit belakang nih. *_*

4 comments:

cik hani said...

minum susu kak.hehe.

wildcutecat said...

tu lah. nampaknya petang ni kena pegi beli susu anlene coklat kat econsave.

Iyiana said...

kena manyak minum air x kak.. satu sebab akak poser, lagi satu sebab akak preknen.. 2 sen dari Iyiana..
-_-

wildcutecat said...

mungkin la kot yana. time xpose hr tu xde la sakit sgt.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails