Wednesday, January 13, 2010

semalam...

lebih kurang 2 jam sebelum time aku balik keje, aku baru teringat yang hari ni last bayar duit keta. huhuu. asik lupa je sejak dah pindah ni. bulan lepas pon aku lupe n bayar lewat 3 hari. dalam kepala tengah plan nak pegi bayar terus lepas balik keje atau ajak kakak aku teman. lagi pon time kul 4.30 - 5.00 ptg, kat situ susah nak cari paking. ingat nak stayback kat opis sampai kul 6 ptg, tapi rasa dah tak larat nak mengadap pc ni lagi. kul 4.45, aku terus drive g rumah kakak. tapi aku tau la kakak aku tak balik keje lagi. dia kua kul 5 n sampai rumah dalam 5.30 - 5.45.

anak buah aku yang form 2 tu ada la kat rumah tinggal sorang. abang dia ada merentas desa. sementara tunggu kakak aku sampai aku pon baring2 tengok tv sambil menyakat anak buah aku yang pempuan tu. memang aku suka sakat dia sebab aku suka tengok reaksi yang dia buat bile kena sakat. hehehe. jahat betul mak sedara die nih. huhuu.

kul 5.45 kakak aku sampai rumah. terus aku menyatakan hajat supaya dia teman aku g bayar duit keta kat affin bank. kakak aku okay je, lagipon dia memang ada nak beli barang. dan ajakan aku tu kira langkah kanan untuk dia sebab aku leh jadi driver die. huhuhu. pastu kakak aku yang duk kat rumah depan balik. aku pon ajak dia skali.

mula2 g keluarkan duit kat cimb. pastu terus g affin bank, bayar pakai mesin. lepas tu aku nampak kfc besar yang baru buat kat tengah bandar seremban tu. tiba-tiba tergoda plak. hehehe. terus aku bagi signal ke kiri dan paking depan kfc. anak buah aku dh tersenyum lebar bile aku benti depan kfc tu. kiteorang berlima pon makan a kfc, kecuali kakak2 aku. yang sorang tu mmg tak makan ayam, dia makan kentang jek. kakak aku lagi sorang, baru lepas makan, so dia pon makan kentang gak. (jimat duit aku...hehehe). ni gambar ape yang aku makan kat kfc semalam.



lepas makan kfc, singgah kedai beg kat ampangan sebab kakak aku nak beli beg sekolah untuk anak dia. dah masuk dalam kedai tu, aku nampak je beg sandang hitam putih, aku terus berkenan. beg sandang aku yang sebelum ni pon hitam putih gak, tapi zip dia dah rosak. aku pon beli a beg tu tanpa berfikir 2 kali. sebab aku dah tergoda sgt dengan warna hitam putih beg tu. hehehe. cantik x beg ni?




* sebelah kiri beg yang aku baru beli semalam, yang kanan, beg yang aku beli tahun 2007, kat one utama.


pastu tu aku hantar kakak2 n anak2 buah aku balik, aku pon drive la balik rumah aku menginap. dah sampai traffic light tak jauh dari rumah aku, tiba-tiba ada 2 orang kat tgh jalan tu pegang torch light bagi isyarat suh patah balik guna jalan lain. huhhhhhuh. mase tu mmg nampak keta dah berderet terperangkap kat jem. ada accident la tu kot. aku pon patah la balik ikut jalan taman seremban jaya. huhuhu...jauhnye aku kena pusing padahal rumah abang aku tinggal sejengkal je dari accident tu. tapi sebab jalan mmg xleh nak lalu dan aku pon taknak terperangkah dalam jem, aku patah balik la jugak ikut jalan lain.

akhirnya pukul 9 lebih baru aku sampai rumah...
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails