Wednesday, January 27, 2010

terasa kehilangan plak....

petang semalam lepas balik keje, kakak aku minta tolong hantar dia g rembau.  g anta makanan kat anak dia yang baru 2 hari duk sekolah asrama. bukan dia takde keta, tapi biasalah...keta comel aku tu memang menjadi pilihan ramai dan secara tak langsung, aku adalah part time driver. huhuhu. aku pon ok je. kesian pulak dengar tak makan g sebab kantin tutup. kedai pon agak jauh. aku paham sangat situasi kat asrama sebab aku pon penah duk asrama. penah tak makan sebab duit takde. sampai sakit perut, sampai menggigil tahan lapa.

takde la jauh sangat rembau tu. memandangkan aku tak reti drive slow, memang cepat la aku sampai. kejap je jumpa. tu pon kat pagar. bagi makanan (maggi, biskut, roti, air mineral), pastu balik. 2, 3 bulan lagi dia duk asrama tu alamat kurus la dia. so, kepada akmal hakim...silalah belajar rajin-rajin ye. memanglah maksu mu ini amat suka membebel dan marah2, tapi semua ada sebab. nak suh kau pandai belajar, jadi orang. balas jasa mama kau yang banyak sangat berkorban tu. ni tak...main je tau. melawan no 1. huhuhu.

tapi bila dia dah duk asrama, aku plak yang susah. sebab selalu ajak dia teman aku g mana2. g jogging, g kedai. suh beli aiskrim. pendek kata aku memang suka bawak dia pegi mana-mana aku pegi sebab die boleh la diharap sket walaupon amat suka melawan. ^_^

aku janji dengan dia nak bawak g ice skating dengan g bukit cerakah dari awal tahun 2009, tapi sampai skang aku tak tunaikan janji aku. huhuhu. tengok la satu hari nanti...
Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails