Wednesday, July 7, 2010

seseorang bertanya

soalan ni aku dapat 2 minggu yang lepas.

seseorang bertanya kepada aku ;

seseorang: korang baru kenalkan? tekejut bila tau korang nak kawin hari tu sebab awak kan baru masuk keje kat sini. memang dah lama kenal ke?


aku: taklah. masuk keje sini baru kenal. tapi hujung bulan 1 baru couple.

seseorang: wa...4 bulan saja terus kawin.

aku: a'ah. saya lagi terkejut. malam keluar, esok terus beli cincin merisik terus meminang. seminggu pastu tunang lepas 2 bulan lebih kawin. macam tak percaya.

seseorang: wah, cepatnya. tapi korang 1 opis kan? boleh ke keje kalau 1 opis? kalau saya, mesti tak boleh. kat opis jumpa kat rumah jumpa. boleh bosan.

aku: boleh je keje 1 opis. lagi senang. takde bosanlah, suka lagi adalah.

perbualan terhenti setakat ini sahaja atas sebab-sebab tidak dapat dielakkan. sekian.

motif??? huhuhuu

5 comments:

Unknown said...

betul dieb.. aku pon nak kerja seopis dgn encik Alex... boleh kacau dia hari2... boleh ngendap dia wat pe... macam zaman secret2 admirer dulu *nama sila rahsiakan utk keselamatan umum*

wildcutecat said...

macam tau je sape secret2 admirer dulu2 tu. hehe. tu lah, rasa ok je keje 1 opis. boleh g makan sekali. senang. nak cakap ape2 terus je g bilik jumpa xyah membazir kredit hp. huhuhu.

nanti ko apply lah keje it atas kapal lak. takpun suh alex apply keje atas darat lak.

Unknown said...

Haha.... cadangan yang baik.... **shhhttt jgn pecah rahsia di sini** but yes... sweet memory nye masa tercari2, ternanti2, terhendap2 dulu hahahahahaha.... membuatkann hari2 excited nk turun kuliah... +ve impact gak kan.. :D

wildcutecat said...

cris, excited + berdebar-debar kan. hehe

Unknown said...

yer betul.... hahaha. kalau terpakai baju sama color punya heppie tul x??? kahkahkahkah

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails