Wednesday, October 12, 2011

hadiah untuk arissa yang dah sihat

sambungan arissa kan kuat...

malam kedua di hospital, sama jugak macam malam pertama. cuma kali ni selang 4 jam baru bagi gas dan ubat sebab keadaan arissa dah ok sket. arissa tak menangis masa amik gas tengah malam tu. sebabnye...............................................................


hihiihi. arissa telampau letih. tido tak sedar yang nurse tengah bagi dia gas. so, takde la arissa menangis ^_^. pukul 8.30 pagi bawak arissa turun amik gas lagi. kali ni arissa tak menangis sangat. mungkin sebab dah 3 hari beturut sedut kahak dan dia pun dah faham, so takde la menangis sangat. keadaan arissa dah beransur pulih. tapi bintik-bintik merah masih ada lagi. arissa pun dah mula minum susu balik. habis sebotol 180 ml. lega hati aku ;).

beberapa jam lepas arissa keluar hospital ^_^
arissa pun dah mula melasak macam biasa. aku betambah suka. lasak la arissa. mak tak kisah. janji arissa sihat, buat la apa nak buat. bila arissa dah melasak atas katil, memang kena pantau 100%. takut lasak-lasak kang, tau-tau dah ada bawah katil. huhuhu. disebabkan arissa dah makin sihat, pengambilan gas dijarakkan ke 6 jam. petang tu doktor datang cek dan benarkan arissa keluar. aku suka la sangat. rindu tau kat rumah dah 3 hari tak balik rumah.


ruang peribadi arissa
petang tu balik dari keje encik capo jemput aku dan arissa dari hospital KPJ. kami pun terus balik rumah. macam aku, arissa pun rindu kat rumah jugak. sampai-sampai rumah terus main pemenan-pemenan dia sementara aku berbaring kat ruang tamu. owh...rindunya kat tilam *_*.

2 hari lepas arissa keluar hospital, aku terus beli pemenan untuk arissa melalui online. sebab dah janji dengan arissa kalau dia sihat dan dah keluar hospital nanti, aku akan belikan dia pemenan. pemenan tu yang macam tiang buaian tu yang sebelah zirafah tu. pemenan yang lain-lain tu memang dah beli sejak arissa umur 3 bulan lagi ^_^. cuma ada satu pemenan yang aku nak belikan tapi aku tak jumpa. puas dah aku google tak jumpa sape yang ada jual pemenan tersebut. disebabkan arissa ada banyak pemenan, aku dan encik capo pun terus buat satu ruang peribadi untuk arissa. taman pemenan arissa namanye. huhuhu.


taman pemenan yang nampak kemas dalam gambar. selepas amik gambar??? paham-paham aje la. huhuhu

sepanjang berada di hospital, ramai la kawan-kawan dan keluarga yang datang melawat. terima kasih semua yang amik berat pasal arissa ^_^. syukur arissa dah sihat. semoga arissa sentiasa sihat dan dijauhi sebarang penyakit.

maka tamatlah entri pasal arissa masuk spital ni. sekian ^_^

1 comment:

N i e Z a said...

meriahnyer pemenan2 arissa yer..hehhee

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails