Tuesday, May 24, 2011

kek untuk 2 orang

 
21 Mei yang lalu adalah hari lahir kakak aku yang aku panggil kaktih. spesel sket besday kaktih sebab besday anak dia yang sulung iaitu helmi pun 21 Mei jugak. melahirkan baby pada hari lahir sendiri. hebat tu. huhuhu. so jimat kek dan duit sebab boleh sambut serentak besday. sambutan besday secara simple telah diadakan di rumah aku. tak tau pun kaktih datang nak bawak kek. tau datang nak amik cpu yang dah direpair oleh encik capo je.

ni kaktih yang baru lepas buat persembahan menari lagu sway sempena hari guru kat sekolah die keje.

sebenarnya masa besday kaktih hari tu aku terlupa nak sms wish besday. bukan lupa besday dia tapi lupa nak sms okay. tiap kali aku teringat nak sms, mesti hp aku takde berdekatan aku. time aku tengah masak kat dapo teringat nak sms. so, tunggu la lepas masak baru sms. tapi sudahnye aku lupa. bila aku dah ingat, aku tengah terbaring atas tilam pulak. hpnye kat atas sofa. sebab malas nak bangun, so konon-konon kejap lagi la sms. penyudahnye tengah hari ahad baru teringat tak sms 'hepi besday' semalam (sabtu). huhuhuu.

ini zulhelmi @ helmi.

so, dikesempatan ini, diblog aku yang tak seberapa ni, aku ucapkan selamat hari lahir kepada kaktih dan helmi. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. (ayat standard ni. tak tau nak bagi ucapan apo. huhuhu).

bergambar dengan kaktih n famili masa majlis persandingan aku 15 Mei 2010. ( saje nak tayang gambar kawin sebenarnye. kui kui kui )

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails