Thursday, May 26, 2011

seram drive kat situ

pukul 2.30 petang semalam (rabu) aku kena pegi meeting kat FAMA jelebu. tekezut aku. JELEBU??? jauh tu. aku ingat meeting kat tingkat 5 bangunan opis aku ni jek. aku memang tak pernah drive sampai ke jelebu. so semalam 1st time drive melalui bukit tangga. macam lagi seram daripada drive kat bukit putus (jalan yang lama). bukan seram sebab hantu ok. tapi sebab dia punye selekoh dan kecerunan. memang banyak main brek kat area bukit tangga nih. menggigil2 kaki aku dan berdebar2 masa drive kat bukit tangga ni. macam aku cakap tadi selekoh lagi tajam dari bukit putus.

so aku drive pelan2 je sepanjang melalui bukit tangga sampai la kat FAMA tu. 60-70 km/j je. tak biasa la katakan. baru pes time drive kat situ. kalau dah banyak kali mungkin boleh tingkatkan kelajuan. huhuhuhu. meeting abis lebih kurang pukul 4.45 petang. masa drive balik dari meeting, nak balik seremban semula kompem la kena lalu bukit tangga lagi. tak pasal2 berdebar2 balik. cuma kaki dah tak menggigil. memang seram a drive kat bukit tangga. cerun bona. takde plan nak buat jalan lurus macam bukit putus ke? huhuhuhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails